JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS

  • KITA HANYA MAMPU MERANCANG SEBAIK MUNGKIN * KETENTUAN MILIK YANG MAHA ESA * KITA LAHIR UNTUK BERTAKBIR BUKAN UNTUK MELAWAN TAQDIR
  • MANUSIA AKAN TERUS BERUSAHA * BERUSAHA * SEHINGGA PENGHUJUNG USIANYA *
  • ISLAM TIDAK PERNAH BERUBAH * PERUBAHAN KEPADA UMATNYA SAHAJA *
  • Semalam * Hari Ini * Esok * Dulu * Kini * Selama lamanya*

Monday, October 11, 2010

DAP - BIADAP - KEBIADAPIGs


DAP = DUDUK ATAS PAGAR ikut... giler sakan... DAPigs
RACISM - RACIST - PERKAUMAN - POLARISASI KAUM

Sebuah parti cainis ultra yang bertunjangkan komunism. Anti Melayu dan Anti Islam. Kaum cainis ultra yang bukan sahaja 'kaum pendatang' tetapi ternyata spesis 'binatang' yang sentiasa berjuang demi 'tiga bintang'.
BiaDAPig akan terus memperjuangkan matlamatnya menjadikan Malaysian Malaysia satu kenyataan. Cainis Ultra ini hanyalah segelintir sahaja. Sebahagian kaum cina di negara ini sememangnya memahami hingga sanggup menjadi rakyat yang bersama sama berjuang dalam Barisan Nasional. Tentunya kaum melayu  yang menjadi ahli UMNO sedia menerima dan berkerjasama tanpa mengira fahaman dan anutan.

UMNO, MCA, MIC dan lain lain komponen dalam BN telah memerintah Negara Malaysia sejak merdeka sehinggalah hari ini. Nak cerita panjang panjang, rasa rasanya buang masa sahaja. Dalam novel bolehlah dilengkapkan. Semua rakyat Malaysia sudah sedia maklum.

SEMALAM

Sebelum kemerdekaan berjaya diistiharkan, iaitu setelah tamat peperangan dunia ke-2 dan setelah pengunduran tentera Jepun di Malaya, apakah peristiwa pembunuhan beramai ramai 'Bintang Tiga' yang diterajui Chin Peng patut dilupakan begitu sahaja? Semuanya yang parah berdarah dan barah didada sudah menjadi catatan dalam lipatan sejarah. Oleh kerana racist bukan sarapan malamku (spesis vernakular cakap), penakut 'buat bodoh' jadi aku cerpenkan tulisan ini.

Tragedi 13 Mei mencalar demokrasi dan sekali lagi melakar sejarah. Dalang peristiwa ini adalah Tokpekong biaDAPig. Terlalu banyak peristiwa silih berganti mengisi dan menghiasi warna warni kemerdekaan.

HARI INI

DAPig dibantu hamPAS bersekongkol dengan PoKeR kini memperjudikan segala galanya. Parti Pembangkang dengan Pakatan Haramnya begitu lantang lagi lancang untuk menghapuskan UMNO BN. Tiga buah parti yang amat racist macam 'tiga bintang'. Menuduh, menghina dan menjahanamkan UMNO BN.

ESOK

1001 MALAM! Seribu satu kemungkinan, seribu satu mimpi dan..... seribu satu harapan dalam impian yang berkemungkian menjadi igauan... di siang hari....

No comments:

Post a Comment