JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS

  • KITA HANYA MAMPU MERANCANG SEBAIK MUNGKIN * KETENTUAN MILIK YANG MAHA ESA * KITA LAHIR UNTUK BERTAKBIR BUKAN UNTUK MELAWAN TAQDIR
  • MANUSIA AKAN TERUS BERUSAHA * BERUSAHA * SEHINGGA PENGHUJUNG USIANYA *
  • ISLAM TIDAK PERNAH BERUBAH * PERUBAHAN KEPADA UMATNYA SAHAJA *
  • Semalam * Hari Ini * Esok * Dulu * Kini * Selama lamanya*

Friday, February 4, 2011

PAS JAHILIAH

foto untuk hiasan sahaja

MR BEAN KACANG ANTU


MAHPUS BAKAL PRESIDEN MES SIR

Demontrasi! Waow! Di Mesir, demontrasi aman bertukar ganas. Di Malaysia ni, tak boleh ke kita buat gitu? Bukankah lebih baik dia orang tu, ramai ramai pergi ke Mesir. Peluang untuk menjadi Presiden Mesir menggantikan Hosni Mubarak. Kuasa Rakyat, Ketuanan Rakyat. 

Pelik! Sokong demontrasi di Mesir untuk gulingkan Presiden. Tak lama lagi fanatik PAS pun akan guling guling kat atas jalan, nak gulingkan keling pariah! 

Yang ini pulak, aku ketawa terpaksa guling guling sakit perut. Bukan lawak pun. Biar buat bodoh, jangan tunjuk kebodohan. Kalau ko puak Pas nak sokong rakyat gulingkan Presiden Mesir tu, yang korang berdemo, menjerit sakan memfitnah kerajaan jahiliah lembab, nak diselamatkan pun bayar tambang dan makan. Percuma la, totok! Rakyat tu Cuma mahukan Presiden Hosni Mubarak, meletakkan jawatan. Yang korang Pas, loktang macam binatang kenapa? Tak payah susah susah balik ke Malaysia nak tengok demo PR. Dengan menyokong pendemo di Mesir, cakap jer anak orang Pas, tunjukkan pasport korang, tentu dia orang tabik anda, sebab kaum keluarga korang anak beranak pembangkang menyokong anti Mubarak.

Lawak bodoh giler! Ada ke patut suruh PM Malaysia sokong rakyat Mesir? Sokong gulingkan Presiden. Ada akal ke? Hilang akal! Mencampuri urusan negara orang! Cita cita dan angan angan Pas Mahpus nak gulingkan PM, ala Mesir. Sebab itu aku calunkan Mr Bean ni bakal Presiden Mesir. Keling pariah hindraf bakal mengepalai, dapig membontoti, dan hang pas, tukang kipas jer, tak payah susah susah demo. Tak tau penat ke. Biorlah puak lain pulak. Adegan yang seronok dilihat. Tengok Pas jadi ketuanan Isle. PAS JAHILIAH. Penyokong Pas, jahiliah ganda 23. Siap marah Amerika mencampuri urusan negara orang. Kapiaq betul la, mahpus ni!

Lihatlah sendiri. Dari sebelum merdeka, hendak merdeka dan selepas merdeka, siapa yang mengiktiraf perjuangan Melayu Islam? Mengapa tragedi 13 mei berlaku? Jelas pun, Pas memang sekongkol dan pencacai Dap. Pas jahiliah. 

Ingat Pas, ingat kapir. Ingat Pas, ingat maksiat. Ingat Pas, ingat jahiliah....

Ingat Pas, ingat banjir. Ingat banjir, ingat Pas. Ingat kapir, ingat Pas.

Ingat! Sendiri mau ingat! Masihkah kau ingat.....

No comments:

Post a Comment