JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS JayBosS

  • KITA HANYA MAMPU MERANCANG SEBAIK MUNGKIN * KETENTUAN MILIK YANG MAHA ESA * KITA LAHIR UNTUK BERTAKBIR BUKAN UNTUK MELAWAN TAQDIR
  • MANUSIA AKAN TERUS BERUSAHA * BERUSAHA * SEHINGGA PENGHUJUNG USIANYA *
  • ISLAM TIDAK PERNAH BERUBAH * PERUBAHAN KEPADA UMATNYA SAHAJA *
  • Semalam * Hari Ini * Esok * Dulu * Kini * Selama lamanya*

Wednesday, March 9, 2011

Kebebasan Bersuara

KEBEBASAN MENULIS BLOG

SEJUTA KEMAAFAN SAYA POHONKAN

Pada permulaannya sewaktu menulis blog,
kebebasan adalah milik penulis blog.

Terdapat blog yang bebas dengan maki hamunnya
menggunakan foto superimpose
oleh itu saya ingatkan
kebebasan adalah dibenarkan.

Tanpa sedar saya telah meniru dan mengikuti segala kesilapan.

Maka, dengan ini,
Saya berjanji tidak akan mengulangi lagi.

Kepada yang telah saya sakiti 
tiada apa yang dapat saya perkatakan.

Blog ini akan saya rehatkan buat sementara
mungkin seterusnya

Saya terlupa, leka
peraturan telah dikuatkuasakan.....


No comments:

Post a Comment